HM Style… (antrekk 50+)

 

Skrev i forrige innlegg at jeg hadde en grunn til å ha forskjellige bukser på meg i løpet av turen mannen og jeg hadde i går..HER ser du det innlegget ! Grunnen var ikke noe annet enn at jeg hadde lyst til å lage et lite antreksinnlegg og at den lyse buksa passa dårlig når jeg skulle ligge på bakken og ta bilder av blomster..hehe.. Så jeg bytta etter vi hadde drukket kaffe !

Det andre “antrekket” får sitt eget innlegg etterpå..eller senere..

Kalte innlegget HM Style fordi både bukse, t-skjorte og veske er fra Hennes- butikken ..

Skriver kort under bildene..

 

Deilig med bukse i tynt stoff med litt vidde og jeg liker godt sånne detaljer som ei sløyfe …

 

Litt tøft med svart topp med logo..og sko i guttete stil .. (de har jeg hatt i flere år)

 

Bukse som er mer enn lang nok på beina er det ikke så ofte jeg finner… #hm #antrekk

 

 

12 kommentarer

Siste innlegg