I går “våga”jeg meg en tur ut igjen..

I siste innlegg skrev jeg jo at jeg er veldig plaga med allergi om dagen (syns det har bedra seg litt nå).. Men etter regnet i helga tok vi en tur til Høvikodden i Asker i går…

Fint sted å rusle litt rundt å kikke ! I går så vi ikke på utstillingene, det får jeg ta en tur alene å gjøre en dag snart..slik jeg gjorde HER..

Mannen og jeg tok først en kaffe i kafèen der og så gikk vi ned til stranda og satt å kikke litt.. og jeg knipsa bilder !

Hvorfor ulike bukser og sko på samme tur kommer jeg tilbake til etterpå…

Selfier hører med når en blogger er på tur…

 

Så mange vakre rosa trær på området…

Mat på meg ..kake på mannen..

 

Dumt vi ikke hadde med badetøy, men har bada i april..så nå blir det neste mai-bading..

Mannen venter tålmodig mens jeg knipser bilder av blomster og trær.. Men han får ikke helt fri, må ta noen bilder av meg…før han kan legge seg ned for en hvil..hehe..

 

Litt som en Pingvin…. #asker #foto #henieonstad #blogg #allergi

 

 

 

16 kommentarer

Siste innlegg