Helt vanlig “med rynker på”…samtidig er jeg både tøff og søt..

Hehe..typisk meg overskrift ! Jeg øver meg på å blåse i hva andre mener..( men klarer det nok aldri helt ).. Denne overskrifta kommer egentlig litt utifra det jeg skrev i forrige innelgg HER.. Med ulike uttrykk etter hvordan man kler seg.. Der skriver jeg uten noen “unnskyldninger” bak at med noen klær blir jeg mer søt og tøff..hehe.. sånt er jo ikke lov…eller ?

Jeg ser på meg selv som ganske alminnelig (hva nå det måtte være)… Noe ved meg selv er jeg fornøyd med andre ting liker jeg ikke like godt..og sånn er det vel for di fleste ! Noen er kanskje i overkant fornøyde med seg selv..og da blir det fort litt “kvalmt”…mens andre ikke ser NOE fint ved seg selv..og det er jo egentlig det  tristeste ! For jeg har enda ikke møtt et menneske som ikke har noe fint ved seg..

Jeg har rynker som jeg ikke er såååå glad i , men akseptere og lever godt med.. Noen dager føler jeg meg fin andre dager ikke fin i det heletatt..men jeg har et grunnleggende godt selvbilde selv om selvtillitten svinger etter dagsform..

Som jeg har nevnt før..blir ikke rynkene så tydelige med godt lys..og kamera ikke heeeelt opp i fjeset… bildet er fra tidliger i høst.. #rynker #utseende

 

22 kommentarer

Siste innlegg