Heisann og hoppsan !

Nå blei det noen flere dager vekk fra bloggen enn jeg hadde tenkt . Satte meg ned for å blogge på fredag , men har vært mye svimmel om dagen..og da jeg skulle fokusere øynene for å skrive fikk jeg skikkelig “flimmer”på øya..

Så da har jeg holdt meg unna pc skriving noen dager mer enn jeg pleier..selv om jeg stadig har små (og store)opphold pga av nakkevondt..

Skulle gjerne blogga jevnt og trutt jeg, for det å lage innlegg og være kreativ er det som gir livet mitt meningsfullt innhold..følelsen av å være litt med på livet liksom !

Et tidligere innlegg om hvorfor jeg begynte å blogge ser du i linken her https://annebe.blogg.no/derfor-starta-jeg-med-blogging.html

I dag kjennes det greit å sitte her å skrive litt..

Se som den Ynden blomstrer da.. #mjøndalen #blogging

16 kommentarer
      1. Takk så hyggelig <3 Ja man har jo blitt "vant" med plager og dårlig form..men svimmelhet og pc blir håpløst.. Kjennes ok i dag <3

    1. Titt titt 😀 Artig at du smetter innom. Har ikke vært mye aktiv her heller i det siste… 🙂 Sånn er det bare. Men prøver i alle fall å ikke ramle helt ut her på bloggen 😀 Ha en flott søndag <3

      1. Takker 🙂 jeg følger med selv om jeg ikke blogger selv..så har sett du har vært litt “bakpå” også.. Blogging er jo gøy men bare når formen er ok.. eller man har tid (det har jeg plenty av).. Takk det samme <3

      1. Kjennes greit i dag..blir lei av dårlig form ja..men noen ganger blir det ekstra ille det vet jo du <3 Klem og fin dag videre du også <3

    2. Håper du blir bedre av dette. Svimmel er jo ikke greit. Kos deg med kvelden.Fine farger hos deg og brun er du! Holdte på å skrive et ord som er forbudt….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg