Han er ikke dame vel

Først , dere som har fulgt meg en stund vet jo at jeg er dyktig til å tegne i paint..hehe..#not Jeg legger lite arbeide i det da..det skal sies..er mest for å ha en illustrasjon i manko av passende bilder.. Noen tidligere tegninger kan du se HER..den av Frodith var jeg faktisk ganske fornøyd med !

Men altså til overskrifta..

Da jeg jobba i barnehagen var det en dag to av di eldste gutta satt å skulle kle på seg bobledressen.. Så oppdaget han ene at det var et stort hull i dressen hans noe han syns var litt dumt.. han andre sier.. KAN DU IKKE FÅ FAREN DIN TIL Å SY DET IGJEN DA.. Hvorpå han med dressen ser helt forundra ut og svarer.. HAN ER IKKE DAME VEL..

Ganske forskjellige hjem disse gutta kom fra..

En annen artig historie jeg husker er gutten som ikke ville ha “kyss”av meg.. han var jo ikke homo heller.. HER kan du lese om det, og se et bilde av meg og noen av barna i barnehagen, da Norsk ukeblad var på besøk i barnehagen for å skrive om meg som begynte som “modell”som 36 åring..

#paint #kjønnsroller

10 kommentarer

Siste innlegg