Hørt på jobben !

For mange år siden, minst 15…var det  i perioder veldig populært blandt de eldste barna , at guttene løp etter jentene og skulle ha et “kyss”..helst på kinnet..hehe..

Etter en del løping, og noe “kyssing” ble jentene litt lei…da var det en av guttane som satte seg på huska og var litt betutta for at jentene ikke gadd mer…

Så sier jeg til ham…Du kan få ett kyss av meg…og han svarer….Hah !…jeg ække homo heller…

Jeg syns det var ett gullkorn fra barnemunn ,så jeg husker det fortsatt, selv om gutten minst er 20 år nå.

( Bildet er fra det sto om meg i N.u..så da var det tillatelse fra foreldrene om å publisere bildet...HER kan du se det innlegget om du har lyst..)

#blogg #mjøndalen #barnehage #norge #humor

38 kommentarer
    1. Eva :Har hørt mange “morsomheter”i åras løp…selv om de fra barnas side har vært alvorlige nok..så gjelds å ikke le for høyt av det de sier når de sier det…men inni seg kan man le…haha..
      Klem<3

    2. Ha-ha, ja det sier litt om hva de har hørt rundt omkring, men ikke aner betydningen av 😀 Ha-ha…Super -søt. Du skulle lage en liten bok 😀 Hører gjerne flere om du har 😀 HI-hi klemmer <3

    3. Herlig, haha! 🙂
      Jeg har nå valgt å være fullstendig ærlig angående min historie som prematurfødt og mobbeoffer med dårlig selvbilde. Det betyr utrolig mye om du vil gå inn på bloggen min og lese innlegget og dele det videre, slik at så mange som mulig kan se det og innse at livet ikke er så perfekt som en skal ha det til , og de i samme situasjon kan se at de ikke er alene!

    4. Hehe…Man kan oppleve mangt et gullkorn i barnehagen. Det er kommet flere bøker med samling av slike gullkorn som er tatt fra barnehagen. Har 2 stykker selv – herlig lesing.

    5. Det er så mye herlig som kommer ut av barnemunnen. Savner nok litt den tiden ja. Skule ønske eg hadde notert opp fleire av gullkorna. Denne var herlig. Måtte bare lese det opp til T og vi lo godt begge to. HA ein fin dag vennen klemmen

    6. Når vi flyttet hit fra Frankrike var eldstemann klar for å begynne på Den franske skolen 🙂 Vi håpet at han fort fikk venner i nabolaget, så vi sa han kunne gå på lekeplassen. Han kom hjem fornøyd og sa at alle var snille, men mange av dem het SØREN 😀 Jeg skjønte jo sammenhengen, han hadde aldri lært ‘sånne ord’ på norsk, da måtte det en forklaring til 😀

    7. Jaja , homo og så liten da :-p Ja unger kan si mange litt ” saftige ” gloser , i alle fall nå til dags ……Ja , så herlige minner da , jeg jobbet også en liten stund i barne hage og fikk høre mye rart , haha …..ellers pleide jeg å synge oppdiktede sanger for barna og de lo vet du ;-D Ja husker innlegget i avisen , heldig som har opplevd så mye flott du <33 Klemmer og ønsker deg en flott søndag videre nå =)

    8. Så super søt historie 🙂 hehe, barn er noe av det mest vidunderlige som fins, savner veldig jobben jeg hadde tidligere i barnehage, men vet med helsen selv nå at jeg ikke kan ta en sånn jobb igjen 🙂 men om noen år så kan det hende jeg ender opp der selv igjen =)

    9. Hehehe for en artig historie 😉 Tenker det er mange gode historier og minner fra den tiden 😉 Ha en riktig flott søndag Anne 🙂 Synes det er utrolig koselig å følge bloggen din selv om jeg ikke alltid kommenterer 🙂

    10. frodith: :)..tror dette var i tiden da hotell cæsar startet på tv, og jeg vet noen barn så på det, og der husker jeg det var noe “homogreier”..mulig han snappa opp noe der, uten å få det forklart…kan nok hende det kommer en historie eller to til etter hvert…Klem<3

    11. Helge: Ja har vært mange gullkorn både i barnehagen og av egene barn…men man glemmer desverre det meste…:)..men noen har festa seg…Ja sånt er gøy å lese…Fortsatt fin søndag:)

    12. gretashobby: Helt klart…jeg elsker å prate med barn, både når de sier morsomme ting…men også når de prater “alvorlig”…morro at du delte den med T…Klem<3

    13. Lene S.: …hahaha…ja sånt er artig å tenke på i ettertid…nei det var jo ikke lett for ham å vite hvilken betydning slike ord har…:)
      Nå slapper jeg bare av inne, etter at vi har gått ei lita runde…titter på noen blogger…og skal prøve å få rydda i klesskapet mitt…trenger litt mer oversikt der …Klem<3

    14. cathrinehenriksen: De snapper nok opp ord de lurer på hva betyr, og bruker dem for å se hva slags reaksjon det får..Jeg hadde også noen slike “fantasi”sanger..og det var poppulært ja..
      Kos deg videre i dag og stor klem fra meg<3

    15. Therese Bråthen: .:) :)..jeg har alltid stortrivdes med barnehage jobben, men man må være i form ja…det blir jo stadig flere barn og mindere tid til hver enkelt..og det er leit…Håper å komme tilbake til barnehagejobben jeg også..for meg er det “drømmejobben”..<3

    16. Hekleri og Ra: Takk 🙂 🙂 Barnehagejobben har gitt meg utrolig mange fine minner, og barn er utrolig herlige :)..Så hyggelig å høre, får som regel med meg dine innlegg jeg også <3 <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg