Hallo !

Nå er det jo godt over ei uke siden jeg blogga, siste innlegget ser du HER.. Det har ikke vært mangel på tid og lyst..er bare den hæsjens nakken ! Om jeg først er aktiv på blogg liker jeg å være det litt “fullt og helt”..ikke bare slenge ut et innlegg..men være litt aktiv i “bloggeverden”..både hos meg selv og andre..

Har selvsagt lest og vært innom di jeg følger fast, men holdt meg unna skriving på pc..sånn stort sett..

Har ikke skjedd så mye siden sist..men kommer vel et par små oppdateringer etterhvert..

Ønsker alle ei fin ny uke i samme slengen..

Bildet er fra en “modell”jobb jeg hadde for ca 18-19 år siden.Tør ikke skrive ordet som begynner på Rek.. Bloggen “Pensjonistgunna “har et oppkalrende innlegg om det i dag ta en titt HER

Syns bildet passa litt til innlegget..HER ER JEG IGJEN..liksom..hehe.. #blogg #blogging

 

 

 

 

 

12 kommentarer

Siste innlegg