Hallo..teknisk feil..

Sliter med noe feil på bloggen min i dag.. Da jeg skulle rette en feil i dagens forrige innlegg fikk jeg opp.. “En kritisk feil har intruffet på ditt nettsted..Lær mer om feilsøking i WordPress “.. Prøvde å svare på kommentarer jeg har fått..og prøvde å kommentere hos andre..fikk bare opp dette svaret..så da får jeg håpe en av gutte kommer innom å hjelper meg snart..eller at det er noe blogg. no kan gjøre..ordner seg nok..

Nå sjekka jeg og så at kommentarene min “lå der”..men jeg får fortsatt opp feilmelding når jeg skal sende kommentaren..slitsomt med sånt “surr” syns jeg..noen flere som har opplevd det i dag ?

Det her ble bare en test for å se om jeg fikk laget nytt innlegg.. Bildet fra dagens tur til Hagetjern..mer om det i linken.. https://annebe.blogg.no/hagatjern-i-dag.html

Sitter på huk siden jeg hadde kamera på en krakk..hehe..#blogg #blogging

24 kommentarer

Siste innlegg