Ved elva i Hokksund

I dag har jeg bare vært hos fysioterapaut, men i går kjørte jeg en tur opp til Sorenskrivergården i Hokksund for å ta litt bilder. Har nevnt før at Hokksund ligger drøyt 10 min å kjøre fra oss og det er der eldste sønn og ene søstra mi bor..også har jeg fastlegen min der..

I tillegg er jo den koselige butikken Step In der… HER b.la har jeg skrevet om den ! Stakk innom der for en kaffe i går også..og vips så var jeg med på et par bilder igjen..hehe.. Kan vise senere..

 

Deilig sted å få vært litt ute, hadde med paraply pga kameraet..kommer jo rett som det er ei skur nå om dagen.. Men den ble mest til pynt da..

Alltid tid til en “selfie” eller to..

 

Over brua ligger “bykjernen”..

 

Rikelig med vann i elva nå..

 

Den fargerike blomsterhekken var på nabotomta..

 

Usikker på hva han i båten her fiska..men lenger opp i stryket fisker folk laks.. #hokksund #blogg

 

 

 

14 kommentarer
    1. Der så det veldig fint ut ja. Skulle gjerne ruslet rundt der og kikket 🙂
      Godt å komme seg ut litt. Og kjekt å kikke innom favorittbutikken også 🙂 Gleder meg til å se bildene derfra 🙂
      Klem ♥

      1. Deilig å ha slike steder lett tilgjengelig 🙂 Og så trenger man å komme litt ut av huset ja.. Takker 🙂 Stor klem til deg også <3

      1. Tusen takk 🙂 Jeg har jo et stativ..men hadde det ikke med her..Brukte kamera og fant noen plasser å sette det fra meg på.. 🙂 Klem <3

    2. Du tar så mange fine bilder😊
      Jeg har ikke funnet ut hvor selvutløseren er på kameraet mitt ennå jeg😊 Det er jo litt dumt, siden jeg har stativ og alt.

      Det er fint i Hokksund❤
      Klem til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg