Gjerdesolhatt..og hyggelig kommentarfelt !

I går la jeg ut dette innlegget i linken her…https://annebe.blogg.no/portasen-og-jeg-ser-da-sprek-ut.html Og noen spurte om jeg visste hva di gule blomstene heter..det visste jeg ikke ! Men så har noen vært innom å lagt igjen en kommentar om at di heter Gjerdesolhatt…

Jeg har bare hatt hyggelige folk som har kommentert på bloggen min helt fra jeg starta, bortsett fra et par “spamkommentarer”..

Di første åra var det også enormt mange som kommenterte , nå er det i grunnene akkurat passe..

Et par innlegg jeg har hatt med “himla “mange kommentarer ser du i linkene her.. https://annebe.blogg.no/1411565159_kan_50_bruke_lrkort_k.html

og https://annebe.blogg.no/1439289209_jeg_er_s_kreativ.html

 

Og det med kommentarer , for meg er det en selvfølge at man får.. og gir hyggelige kommentarer.. Nå har jo jeg som regel veldig “snille”innlegg også… så jeg hisser vel ikke opp noen.. Også handler jo bloggen stort sett om meg, så ingne kan ta meg i feilopplysninger heller..hehe..

 

Mulig folk har andre navn på blomsten… skriv det i såfall i kommentarfeltet her…

#gjerdesolhatt

 

#portåsen

16 kommentarer
    1. Gjerdesolhatt!
      Jeg hadde de ved et bryggerhus der jeg bodde for nesten 30 år siden, og jeg elsket å se dem blomstre hver sommer og utover høsten. Skikkelig fine blomster å bli glad av!
      Kanskje jeg skal prøve å få tak i en avlegger og prøve å plante den ut på setra i Valdres! Det hadde vært fint mot låveveggen😍🌼😍

    2. ja du har snille innlegg ,ikke noe å bråke for :=) nydelig blomster,jeg hvet dei har denne på Bakketun også ,men jeg aner ikke hva den heter,så jeg støtter meg til det du har fått opplyst eg hi hi

    3. Gjerdesolhatt er navnet jeg også har hørt på denne planten.
      Du kommentere veldig hyggelig på innlegg sjøl, du er en “solskinns-blogger” til tross for de utfordringene du har. Ellers tenker jeg litt på at når en kommenterer, skal en ikke si noe annerledes enn om en har snakket sammen øye til øye. Og så må en aldri glemme at det sitter mennesker bak bloggene, med sine ups and downs – det er viktig å huske på. Respekt er et nøkkelord <3.

      1. Da stemmer det nok med det navnet 🙂 Ja jeg er strort sett grei..hehe.. du og det da 🙂 Ja respekt må man ha både på nettet og i det virkelige livet… Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg