Gamla tøffer seg..

Må jo kunne “tøffe”seg litt når man begynner å bli “gammal”også.. Eller i allefall gjøre som man vil.. Antrekket på di to øverste bildene her er ikke slik jeg går kledd lenger, ikke så mye på grunn av alder ,men fordi det blir litt for “oppkledd”for en tur på butikken, eller en kaffe med mannen..(men kan bruke klærne satt sammen på en litt annen måte )

Men på bilder er det gøy å tøffe seg litt !

I innlegget her skriver jeg om en IG konto som heier på voksne damer.. jeg-folger-killersixty-pa-instagram

Skriver kort under bildene..

Jakka er i “fake”skinn og den kjøpte jeg for et par år siden for 200 kr eller noe sånt.. (siden beina er i front og jeg bruker blits ser di litt bleike ut her )

 

Blir tørst når man tar bilder..

 

Fint å ta bilder på Fossesholm…

 

Med flate sko og ei mer sporty jakke er jeg klar for å stikke innom butikken..

 

#rompami #antrekk

 

 

 

 

 

28 kommentarer

Siste innlegg