Frokost i Drammen

I dag skulle jeg et æren til Drammen (Mjøndalen ligger jo i Drammen da etter sammenslåing for noen år tilbake ).. Dro tidlig og tok en frokost på Condelica, veldig lenge siden jeg var der sist… i-dag-var-mannen-litt-vel-spandabel-syns-jeg

Jeg liker best enkle ting som ei brødskive med syltetøy f.eks.. men det er mye godt å velge i av både mat og kaker !

Før jeg dro hjem stakk jeg en tur innom Monki, prøvde noen få plagg og kjøpte med et par gensere..

Dagens forrige innlegg finner du HER..

Skriver kort under bildene

#frokost

 

Hyggelig å ha med et blad… #taramagasinet

 

Fikk litt klovnefølelsen..selv om striper er fint…

 

#drammen #drammeniregn #condelica

8 kommentarer
      1. Hehe..ja det er nok enda nærmere “sannheten”.. 🙂 Hyggelig å finne på litt for å få dagen til å gå… Klem til deg fra meg <3

    1. Herlig frokost dette og striper er alltid flott! Klem..
      Og koselig i Drammen, jeg var jo der tidlig i sommer..
      Skal dit igjen, men men får bli til våren..

      1. Takker så mye 🙂 Drammen er bra det, elva og åsen gir det lille ekstra… Du får si i fra neste gang..kanskje det passer å ta en kaffe sammen… <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg