Foto som terapi !

Det har jeg jo skrevet om før HER bl.a.. Nå er det jo også en lege som har skrevet en bok som heter Fotokuren HER.. Jeg hørte ham bare på tv der han snakket om hvordan man setter i gang hele “nervesystemet”når man fotograferer og er på jakt etter motiver… han sa også at det var bra å dele bilder…så da fortsetter jeg med det..hehe..

Nå i vinter har det ikke vært så mye spennende å ta bilder av i nabolaget her..vinter uten snø er liksom litt grått…Og til fjels blir det for langt for meg å dra..

Men ikke for det ! I går tok jeg en rusletur langs elva rett bak her vi bor.. Og bildene ble jo ikke så aller verst..

Sola var litt lav på ettermiddagen , så det var stort sett skygge der jeg gikk…men bare det å se sola er deilig..

 

Noen ender møtte jeg på også..

 

Svak vind..

 

Litt sumpete men fint med fargene..

 

Denne sykkelen hadde vist stått der lenge var det en dame som sa..så om noen fra Mjøndalen kjenner den igjen sto den nede ved bygget ved “nyebrua”..

 

#fotokuren #Mjøndalen

 

 

 

18 kommentarer

Siste innlegg