Det kan bli litt mye bilder..

Eller jeg syns ikke det da for jeg elsker både å ta bilder og se andres bilder ! Men etter jeg ble syk har foto blitt en viktig ting for meg.. for jeg slapper mer av når jeg går rundt med kamera enn om jeg legger meg for å hvile ..

Men så blir det slik at man ser motiver i alt, og så har man lyst til å dele men må begrense seg noe.. for man har jo stadig lyst til å ta nye bilder..

Nå har jeg bl. a liggende flere fine (syns jeg da ) høstbilder og snart blir det jo snø ( hørt rykter om i morgen ).. Er vel i grunnen et “luksusproblem “..hehe..

Da jeg så tauet som hadde snurra seg rundt ledningene kom tanken om at kanskje jeg kan bruke det bildet til noe en gang.. og det kunne jeg jo, bare å snu det på hodet så ble det en “elegant” hund eller katt på line…”og sånn går nu dagan…”

#foto #krestivitet

26 kommentarer
    1. Det første jeg tenkte da jeg så bildet var en apekatt 🙂 Men jammen var det en fin pusekatt også, når bildet ble snudd 😀
      Ja, foto er terapi for meg også, skjønner godt hvordan du føler det 🙂
      Fortsett å kose deg med foto….gleder meg til å se 🙂
      Klemmer <3 <3

    2. Så herlig bildet!! og ja..man får da aldri for mye bilder…folk kan da bare scrolle over om de ikke liker det…jeg føler det sånn litt jeg også..at det blir litt mye bilder..men tenker de får bla om de som ikke vil…Jeg føler også en ro når jeg går å fotograferer…på jakt etter motiver som jeg sier…hihih…

    3. Stilig sett motiv dette! En sjimpanse. Fotografering handler om å oppdage nye ting, se de små detaljer i det store. Artig å se dine bilder, så ikke slutt med fotografering! Fotografering er en super hobby, synes jeg. Det gir som du sier energi å holde på med noe en liker. Gleder meg på flere shoots!

    4. toveview: Takker :)) Moro å se etter motiver og fine detaljer ja… så jeg slutter ikke å ta bilder..:)) Du tar jo veldig fine bilder det er moro å se :)) God natt <3

    5. dvergpinschere i mitt hjerte: Takk litt stilig ja :)) Det er sant.. liker man det ikke MÅ man ikke se..
      Utrolig moro med foto og fint å holde på med for det gir litt mening til dagene når en ikke er i jobb syns jeg :)) God natt <3

    6. Eva: Ja her kan man velge hva en ser ..er jo sånn med kunst..hehe… :)) Ikke sant det er deilig å bli oppslukt av å ta bilder.. da kobler man ut litt :)) Klem <3

    7. Så oppfinnsom du er 🙂 Jeg er verken flink til å ta bilder, eller å bli tatt bilder av. Finte med en slik interesse 🙂

    8. Herlige motiver!!
      Det er topp å fotografere. Jeg elsker å ta bilder og jeg legger ut bilder HVER dag 😀 hehehehe og jeg håper ikke folk blir lei bilda mine for det er det jeg brenner for – det og aktivitet 🙂
      Ta bilder du, annebe, og legg ut 😀 Det er helt topp!!!

    9. Fortsett med å ta bilder du! Mye fint og vi blir da aldri lei det 😉
      Artig motiv…så først en apekatt som hang opp ned. Minnet meg nemlig om Bonito, en apekatt vi hadde da jeg var barn 🙂
      Ønsker deg en fin dag!

    10. Jeg får dessverre ikke sett bilder på bloggene i dag, (i alle fall går det ENORMT tregt før de “avdekkes”) men jeg har også oppdaget gleden ved å fotografere. Jeg “ser” mange flere motiver etter at jeg begynte å blogge! 🙂

    11. HeidiElise: Takker :)) Ja mange så en apekatt.. det som er moro med bilder og kunst.. :)) Så gøy du har hatt apekatt da.. Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg