Fossesholm og “ymse”antrekk !

I dag var tanken å ta en tur opp til Fossesholm, har skrevet om stedet her bla.fossesholm-i-dag  Planen var å ta med noen antrekk og ta noen bilder til bloggen.. Men formen var ikke noe særlig så orka hverken å ta med ekstra klær eller å vaske håret.. Men tok i allefall en tur opp og fikk vært litt ute i sola på formiddagen..

Og olaskjorte og grå strikkejakke er jo et greit hverdagsantrekk det, så det fikk duge på bildet av meg..

Bildene lenger ned i innlegget er tatt på verandaen her i løpet av di siste to ukene..

Skriver kort under bildene..

Bukse og skjorte har jeg hatt i flere år..jakka er kjøpt i høst..

 

#fossesholm

 

Den blomstrete buksa kjøpte jeg  på HM på salg for 125 kr.. svart overdel er fra Cubus.. Den røde genseren og skjørtet er kjøpt på Step in.. hadde så lyst på noe rødt og skjørtet er litt “hverdagslig”så det kan brukes mye..og selvsagt pyntes opp om man føler for det.. Kjolen på bildet (som er tatt av Step in ) kjøpte jeg også.. klassisk og enkel slik jeg liker best..

 

#stepin #fossesholm

 

 

 

 

10 kommentarer

Siste innlegg