Når man ikke har med kamerastativ..og bare “må”ha en selfie

I dag kjørte jeg en tur opp til Fossesholm som ligger 14-15 min å kjøre fra her jeg bor.. stedet ligger i Vestfossen. Liker slike steder der en kan rusle litt rundt på egenhånd..og man kan ha stedet så si for seg selv..

Har jo tatt noen antrekksbilder der tidligere, i dag skulle jeg bare ta litt bilder av stedet..men så syns jeg jo det er gøy å ta noen “selfier”også.. Og da må man jo bare se om det finnes noe en kan sette kameraet på så det blir sånn nogenlunde riktig høyde..lettere sagt enn gjort som dere kan se her..

Kommer et innlegg fra stedet etterpå..og jeg fant et par plasser der det var litt enklere å få med “hele”meg altså !

Først dukke litt..

 

Litt for oppreist..

 

Fikk lagt ei jakke under kamera og bøyde meg bittelitt…og da sa jeg meg fornøyd..hehe… #selfie #fossesholm

8 kommentarer

Siste innlegg