Fine kjoler til sommeren (Step In )

Denne uka har jeg tatt litt bilder for Step In i Hokksund ! Det hender jo jeg er litt “modell”der goy-a-vaere-modellpa-step-in. Bildene i innlegget her har jeg tatt selv..med kamerastativ og selvutløserfunkson..

Bare kjekt for meg som har “antrekksbilder”som hobby, å kunne ha litt bilder av klær  fra butikken også… Jeg har jo en del selv..men ikke såååå mye..

Så kan di bruke bildene..og jeg kan dele dem om jeg har lyst/trenger litt bilder til min Instagramkonto bl.a..

Nå er det så utrolig mye fint..og det bugner av fine sommerkjoler..

Skriver kort under bildene..

 

Klar for ferietur med dette antrekket her..

 

Denne kjolen er jo bare helt nydelig da..også di tøffe skoa..

 

 

Dette er vel egentlig min favoritt av kjolene her..

 

Sommerstemning i lett linkjole…

 

Selv har jeg ingen hvite kjoler…men det er jo veldig fint da…

 

Rålekker den under her ..så fine farger…

#kjole #stepin

 

 

30 kommentarer

Siste innlegg