Fine høsten.. og et enkelt utekjøkken

Ikke helt sant, for her har det vært mye regn og gråvær i det siste..men noen soldager som i dag har det vært innimellom og da er høsten flott (litt regn må man ha , men ikke i dagevis..)

Mandag i forrige uke var en sånn fin dag..så da kjørte jeg opp og parkerte ved “Rypejordet”..ikke så lang fra oss.. Så gikk jeg ei runde rundt Portåsen som tar en snau halvtime (uten kamera vel og merke..hehe )

Jeg gikk nesten tur hver dag før jeg ble syk, nå blir jeg veldig fort utmatta av det, så selv om jeg er mye ute å tar bilder blir det ikke så mye gåturer på meg for tiden..Men litt bevegelse måååå man bare ha.. En som har en “gå-skole” her på bloggen, og gjerne går flere ganger om dagen er Solliv HER kan du se bloggen hennes, der er det mye gå-inspirasjon, men mye annet også..

Bilder fra turen til Portåsen.. (skriver kort under bildene)

Litt uskarpt bilde i mot-sol..men tur og selfie hører sammen..lol !

 

Så var det utekjøkkenet jeg passerte på veien da..må vel være en vegetarrett det her..hehe..

 

Har jo vist mange bilder fra Portåsen før HER bla..med snø på ! Så her ble det mer litt høst i skogen bilder..

 

Fra et utkikkspunkt ser man oppover bygda som jeg hadde et innlegg om i går..HER, kan du se samme gårdene nær på.. #portåsen #mjøndalen

 

16 kommentarer
    1. Flottes bilder fra en skikkelig høsttur! Bildet av utekjøkkenet var tipp-topp… jeg blir så glad når jeg kommer over slike skatter av et motiv… klem <3

    2. Nydelige bilder. Det er så fint der rundt ved der dere bor. Fine motiver. Og blir sånn idyll. Takk for koselig framsnakking av gåskolen….Ut på tur 🙂

      1. Ja variasjon i været må man tåle her i Norge :)) Takk fint her ja..og det er det der du bor også..ut i fra bildene jeg har sett 🙂

    3. Fine bilder. Er fin natur mellom Mjøndalen og Hokksund. Trening er så mangt og man trenger ikke og betale tusenvis av kroner før svetten kommer. Men kan skjønne de som gjør det utover nå i den kalde årstid. Var 2 timer i skogen nylig og løp litt innimellom. Men tanken var og gå fort. Med det var greit med litt løping. Fint at du tar deg uti skogen, burde jo hatt en el-sykkel du. Ha en fin dag.

      1. Takker 🙂 Ja mye fin skog i området her.. Best å være ute..og du virker som du er flink til å være i naturen og bevege deg 🙂 Mannen har jo el-sykkel..og syns jeg burde kjøpt også.. men jeg liker jo best å rusle å ta bilder..men vi får se :)) Kos deg med kvelden 🙂

    4. Så vakre bilder du fikk og det utekjøkkenet var da så festlig. Ja, Solliv inspirerer hun. Vi trenger frisk luft, og man behøver ikke gå så langt for å oppleve noe. Kos deg på onsdagen! Klem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg