Fin høst-stil.. ( Foto Step In )

Disse bildene er tatt nå i høst, klærne er fra Step In Hokksund og bildene er tatt av dem ! Dette er klær jeg liker veldig godt, men har dem ikke selv.. Kunne godt tenkt meg den lyse dressen, men slik jeg lever etter at jeg blei syk( litt-om-det-a-ha-me) er det ikke så ofte jeg har behov for å være såpass stilig.. også har jeg ganske mye klær allerede..men litt nytt hver sesong blir det jo..men jeg bruker også veldig mange av klærne mine i mange år..

La deg inspirere..

Corddressene er av merket RAH og skjorta er fra Culture..

 

Bildene er tatt ved rådhuset i Hokksund..

 

Velig god passform på dressen og buksene passa “perfekt”til meg..lange nok på beina til og med..

 

 

Jakkene under her er også av merket RAH.. kjempefine og deilge og varme når kulda kommer..

Antrekk blir mer gøyale med en hatt/lue syns jeg.. (Har “hudfarga”topp under..så ikke bar mage altså..hehe.. )

 

#stepinhokksund #stepin #rah #rahoslog #antrekk

 

20 kommentarer

Siste innlegg