Hvor mange bukser er det “normalt” å ha…?

Nå kommer vel det an på hvem man spør regner jeg med. Noen har fryktelig mange, noen har bare di buksene di trenger. Jeg fant frem mine for å se over hva jeg har før “vårsesongen”…og jeg kan vel si jeg ikke TRENGER noen flere i alle fall…

 

Buksa på bildet under her kjøpte jeg for 100 kr på Fretex sist sommer..

Hvor mange langbukser har du sånn ca ? (ikke shorts, tur-bukser og kosebukser, men vanlige bukser)..og kan du tippe ca hvor mange jeg har, kan si at det er flere enn di fire på bildet under her… skriver et innlegg senere i dag hvor jeg skriver “svaret”…

 

Den svarte trenger en omgang med lobørsten…hehe.. #bukser #klær

 

 

 

 

12 kommentarer
    1. Jeg tror faktisk bare jeg har seks bukser her nå som er ibruk, og det er nok langt mindre enn hos de fleste her tipper jeg. Men går endel i kjoler og har jo shorter og tights.

      Kanskje jeg skaffer meg en ny luftig og lett bukse til våren.

      Fine bukser <3

      1. Ja det var ikke så mange, men sikkert nok 🙂 Jeg har begynt å bruke mer kjole og skjørt om sommeren nå enn før..men er vel mest ei “buksejente”… Takker <3

        1. Jeg går endel i skjørt og kjole vinterstid også. Men nå blir det snart uten tykke strømper! 😀 Jeg glemte å tippe… 50! 😉 Må ta litt i 😀

    2. Oj. Hvor mange bukser…10? Kanskhe 14?
      tror jeg at jeg har.
      Og så tipper jeg at du har noen fler. Du er glad i klær. Tror og du kjøper en del kvalitetsklær. De slites ikke fort, og du kaster de ikke. Så 22?

      1. Høres ut som greit antall det .. :)Jeg har en del klær, men bruker nesten alltid “det samme”… skriver fasiten etterpå..hehe…

      1. Man har som regel noen som man ikke liker å ha på, dumt å ha dem liggende da.. vanskeligere å finne noe å ha på når man har så mye :))

    3. Nå måtte jeg telle! Jeg har 11 par bukser. tre-fire er sånne som jeg brukerrom sommeren. Resten er all round: tre av dem bruker jeg sjelden og tre-fire bruker jeg MYYYE!!! Jaja…jeg har i alle fall NOK bukser!! 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg