Er du fornøyd med utseendet ditt ?

Jeg er stort sett fornøyd med meg selv ..både med den jeg er og hvordan jeg ser ut ! Det betyr ikke at jeg synes alt ved meg er så fint eller bra..

Jeg liker å være en positiv person , men av og til kunne jeg ønske å være litt mer “ekkel” også.. høres ille ut .. men at jeg ikke var så redd for at andre ble lei seg som jeg alltid har vært. Har fått høre at jeg er litt for flink til å ta ansvar for andres følelser, men ville vært verre å vært stikk motsatt da. (litt kvalmt å skrive positiv omtale om seg selv..det kan i alle fall jeg tenke når jeg leser om andre som skryter av seg sjøl og hvor snille og greie di er..hehe.. )

Men med innlegget her nå tenkte jeg mest på det med utseendet.

Har skrevet om det noen ganger tidligere også, HER ..b.la

Skriver litt under bildene..

På bildet her ser jeg jo helt grei ut..men det er ikke helt nært, jeg har på maskara og litt solpudder og med blits “popper” ansiktet litt mer frem..

Tre ting med ansiktet mitt jeg liker er ..høye kinnbein ..fint smil og naturlig mørke bryn..

 

Her ser du hvordan jeg ser ut om bildet er helt nært og ikke får noe “gratis” av lyset.. ( mener ikke at jeg ikke er fin nok slik…men “skavankene” kommer litt tydeligere frem..)

Tre ting jeg ikke er like fornøyd med  ..mørk under øynene, kort hals.. og hengekjaker.. men di blir heist opp med et smil..

Pigmentflekker og rynker har jo  også kommet med alderen.. men sånn er det jo for alle.. #utseende #personlig

 

 

 

 

 

30 kommentarer
    1. Du er jo smellvakker synest jeg! Liker at du skriver hva du liker ved deg selv. Og du ser mer enn grei ut på bildet på benken må jeg si. Nei, alle har jo skavanker. Jeg synest jo selv jeg ser bedre ut på noen bilder enn på andre. Men godt å høre du stort sett er fornøyd med deg selv. Det å være empatisk er jo en stor styrke, men kan jo bli slitsomt om man ikke skal tråkke noen på tærne og være gjøre alle til langs.
      God helg <3

    2. Du er jo smellvakker synest jeg! Liker at du skriver hva du liker ved deg selv. Og du ser mer enn grei ut på bildet på benken må jeg si. Nei, alle har jo skavanker. Jeg synest jo selv jeg ser bedre ut på noen bilder enn på andre. Men godt å høre du stort sett er fornøyd med deg selv. Det å være empatisk er jo en stor styrke, men kan jo bli slitsomt om man ikke skal tråkke noen på tærne og gjøre alle til langs.
      God helg <3

      1. Takk for fine ord 🙂 Vi har vell alle noe vi liker ved oss selv og da er det fint å si det til seg selv også 🙂 Ja hvor “fin” man blir på bilder er veldig varierende..hehe.. 🙂 Ja er litt både og det der 🙂 God helg <3

    3. Disse kommentargreiene altså.. 🙂 kommentaren går ikke gjennom ser det ut til, og så gjør den noen ganger det likevel.. Beklager dobbelt opp igjen! 🙂
      Ha en fin fredag <3

    4. det er nok litt av hvert dei fleste av oss ikke er helt fornøyde med,samtidig er forhåpentligvis dei fleste fornøgd med det meste ,nå som jeg har pasert 50+ så har jeg lært å være mer fornøgd med den jeg er :=)

    5. Du er bare vakker du. Joda, jeg smiler som regel til meg selv når jeg ser meg i speilet, men det har ikke alltid vært sånn. Tror vi blir bedre på å like oss selv med årene. Klem 🙂

    6. Sånn middels kanskje. Men jeg tror jeg aldri har møtt den personen som er 100% fornøyd med utseende sitt. Det er alltid et eller annet. Sminke og ting kan gjøre sitt men bare for en kort stund. Men jeg syns du ser ok ut jeg da men ting forandre seg i løpet av livet. Ha en fin aften.

      1. Middels fornøyd er jo greit det da ! Er nok sånn at di fleste er litt fornøyd og har noe di ikke liker så godt ved seg selv.. Sminke kan pynte opp litt, men jeg liker stort sett å være usminka 🙂 Tusen takk..ja man kan ikke være «evig ung»..God helg til deg 🙂

    7. Du er vakker utenpå, og ettersom jeg har lært deg å kjenne gjennom bloggen stemmer det bra det inntrykket jeg har fått av den du er som person også etter det du skriver om deg selv.
      Jeg har blitt mer fornøyd med meg selv de siste 10 årene, og enda mer etter 50. Føler at det er slik jeg ser ut, og jeg er ganske alminnelig tror jeg . Kunne ønske meg både mer og mindre av enkelte ting, men sånn vil det alltid være.

      Fine bilder og innlegg! <3

    8. Jeg er vel bland de som menn ikke snur seg etter på gaten. Men jeg lever etter ordtake #Når man ikke ble som man sku, får man værra som man e#. Så jeg godtar at slik er jeg, og det er godt nok <3

    9. Jeg er fornøyd med mitt utseende, det er det eneste jeg har. Å mislike det, betyr at jeg ikke liker meg selv. Livet blir så slitsomt om jeg tenker sånn.

    10. Jeg synes du er kjempeskjønn! 🙂 Selv har jeg aldri vært noe særlig fornøyd med noe som helst på meg selv. Unntatt håret. Men det er blitt veldig tynt og glissent de siste årene. Åsså beina da forresten, men de er blitt litt gamle i det siste … Hater å bli gammel.

      1. Takk så snillt sagt 🙂 Jeg syns du ser veldig flott ut på bilder jeg har sett.. Fint å være ung, men får gjøre det beste ut av den alderen man har <3

    11. Du er ei virkelig flott dame som jeg beundrer ♥
      Ja, vi har alle ting vi ikke liker ved oss selv. Og det er jo helt naturlig, samme hvor flotte vi alle er 🙂 Og så er det jo sånn da, at vi kvinner er heldige som kan bruke sminke for å dekke over og pynte litt 🙂
      Kvalitetene du har som person stråler gjennom innleggene dine og kommentarer som du skriver, og det er godt gjort ♥ Og jeg vet jo at det stemmer 🙂
      Slemme har vi nok alle lyst å være i blant, men hvis det ikke ligger i oss, så er det vanskelig å få det til 🙂

      God klem i kvelden ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg