En stor og deilig genser..

Som jeg skrev i dagens forrige innlegg  HER, skulle jeg legge ut noen bilder av “dagens antrekk”. Men i dag plundrer jeg litt med å lage og redigere innlegg så da blir det bare dette ene bildet..(det er når jeg skal “rulle meg nedover at det blir stående å “hakke”..)

Har skrevet til support, som alltid svarer og er behjelpelige. Mulig bare noe midlertidig “bug”..vet andre også har litt problemer innimellom med ulike ting.

Men altså i dag hadde jeg på meg en stor og deilig genser , kjøpt for et par år siden på #monki ..

Legg merke til speilinga av fin graffiti i vinduet… #blogg

 

 

18 kommentarer
    1. Å, den genseren så god ut! Og kjempefin farge til deg. 🙂 Jeg er fortsatt på blogg.no og er egentlig fornøyd, men savner bloggvenner mine i feeden. Nå får jeg melding på mail så jeg klarer å følge dere så godt som mulig. Får se hva det blir til etterhvert. 🙂
      God fredagskveld! Klem <3

    2. Herlige deg, du er vakker og flott i blått 🙂 Fint bilde, ja folk sliter litt. Jeg kom nesten ikke inn. Prøvde sånn 10 ganger i går kveld….

    3. Å dette er en sånn genser man bare kan synke inn i og kose seg i 😊 Frisk og fin i fargen var den også.

      Jeg har også hatt litt problemer med hakking når jeg skrev innlegg, samt at det så ut som bloggen selv laget masse linjer etter at innlegget var skrevet. Etter det var postet derimot, så det greit ut. Det mangler jo fortsatt forskjellige ting her på bloggen, som vi hadde tilgang til når vi ble flyttet og som de har sperret midlertidig. Som f.eks. å skifte header der + + Dette kommer, og jeg tenker de jobber med saken. Da kan det jo skje at ting ikke fungerer helt som det skal.

    4. Så flott genser, frisk og fin 🙂 Koselig med sånne gensere. Så greit å se at det ER noe med blogg.no og ikke MEG 😀 I går ville ikke innleggene mine ut på forsiden. Det var greit nok. Men i dag HAKKER det ja. Og får ikke rullet meg nedover på siden der, må bruke piltastene i stedet for for å få beveget meg i innlegget. Hm…Håper det er over i morgen, kjedelig med sånt tull 😀 Klem og fin fredag til deg <3

    5. Nydelig bilde av deg i fin genser, men ja, det hakker og går her. Men tenk i dag kom jeg rett inn på bakrommet mitt! Det var lykke, for som jeg har strevd. Det går seg vel til etter hvert. Jeg har vært på wordpress for flere år side og da hadde vi da en feeder etterhver også? Vi får håpe det blir bedre og bedre. God helg. Klem 🙂

    6. Fint bilde av deg! Jeg likte best støvlettene:) Kunne jeg godt ha tenkt meg selv om vi er “vinterløs” (snøløs) her
      Jeg opplevde det samme som deg med mitt forrige innlegg…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg