Fin fredags formiddag..i eget selskap !

I går bestemte jeg meg for å ta med kamera, å gå ei runde i Drammen å knipse litt bilder i dag. Trodde det skulle bli mer sol og blå himmel..

Syns ofte bilder med overskyet vær blir litt “kjedelige”.

Så i sted tok jeg noen “antreksbilder”, som jeg kan legge ut etterpå. Også kjøpte jeg meg et blad og tok en kaffe på La boulangerie, hvor mannen og jeg også har vært noen lørdager HER bl.a..

Så formiddagen ble hyggelig den, formen var ikke så verst heller.

Skriver litt under bildene..

Jeg liker jo å kikke litt i moteblader, også var det fint å lese om Sophie Elise, tenker at hun er som oss andre jeg ..noen bra sider , andre ikke fult så bra…alt i alt helt ok altså…

 

Viktig å stå opp for seg selv , også kan det jo hende man vil forandre seg litt i åras løp fordi en selv føler for det..

 

Liker godt den litt uformelle stilen på La boulangerie..

 

Viktig å stå i stil med innholdet i bladet…  #laboulangerie #ellenorge

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

20 kommentarer
    1. Flott å kunne sitte sånn og nyte stillhet og ro og en stund for seg selv 😀 Ikke så ofte det blir gjort. Men så bor man jo på en liten plass, hvor de aller fleste vet hvem jeg er 😀 Jeg har aldri vært inne på bloggen til Sophie Elise, men har fått litt sans for henne etter det jeg har sett hun har vært med på 🙂 Ha en herlig fortsettelse på fredagen og inn i helga 🙂

      1. Bare sitte uten å prate er litt deilig noen ganger :)) Leser ikke ofte bloggen hennes jeg heller.. men tror hun har mange gode egenskaper 🙂 God helg til deg også :))

    2. Kjempekoselig blogginnlegg, og kjempekoselige bilder 🙂 Drammen er jo en kjempekoselig by 🙂

      Ja, det er beundringsverdig hvor langt Sophie Elise har nådd, og hun har ikke kommet gratis til dit hun er. Leser ikke så ofte bloggen hennes, men det står respekt av hvor langt hun har oppnådd 🙂

      Ønsker deg en kjempefin fredag, og ei kjempefin og god helg <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    3. Koselig formiddag. Jeg er mer på kafé aleine, enn sammen med andre. Liker å være ute blant folk, uten å måtte følge med på hva alle de andre snakker om. 😀 God helg.

    4. Koselige bilder!

      Og som med de fleste andre mennesker man møter i livet, kan vi tenke både positivt og negativt om Sophie Elise. Hun er en flott jente, og jeg synes det er fint at hun tar selvkritikk og tør å endre seg. Hun har jo blitt veldig offentlig person, og så åpen som hun er, så er det tøft gjort å stå det. Sjelden jeg er inne på bloggen hennes, men har fått med meg litt.
      Vi har vel alle endret oss underveis i livet og uansett hvordan folk er, eller hva folk gjør så bør man respektere andres valg, og deres liv tenker jeg.

      Ønsker deg en god fredagskveld! Klem <

    5. Det er nok ikke alltid like lett å være Sophie Elise, eller noen annen som er så profilert. Uansett hva de gjør er det alltid noen som slenger skit om dem, og er ufine. Jenta har ben i nesa, og kan svare for seg å det er beundringsverdig. Så koselig det var på det stedet du var, sånne steder liker jeg meg. Det hender ofte at jeg går på kafe og tar en kaffe og noe å spise alene, og da setter jeg meg alltid ved et bord bakerst. På den måten kan jeg sitte å stalke alle som kommer inn og hva de gjør mens de er der 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg