En liten oppdatering og en bokanbefaling !

Nå tenker ikke jeg at det er så viktig for lesere å bli oppdatert på hva jeg driver med da ! Mine innlegg er mest for at jeg liker å ha en hobby å “pusle” med..Men siden jeg vet noen følger meg fast, og noen bare stikker innom av og til kan det være greit med en kort oppsummering innimellom..Så nye innlegg ikke blir helt uten en sammenheng eller “rød tråd”..

Vi var jo på ei overnatting i Drøbak fra fredag til lørdag (mannen har starta ferien). Og på lørdag kveld møtte jeg en bloggvenn som du kan se HER

Søndag , mandag og tirsdag har det blitt hjemme- dager med lesing og sånt småtteri..vært ekstra sliten i hodet på kveldene..så ikke orka å ha fokus på pc skriving..

Men i går var vi en tur i Oslo på formiddagen og i dag var vi en liten tur på Hoensvannet (i Hokksund)..kommer innlegg etterhvert fra dette..

 

Blomstene her er kasta nå, men sto lenge på verandaen etter jeg plukka dem på Portåsen..

 

Har lest ei bok denne uka, jeg leser lite pga nakkevondt men prøver å lese et par bøker i løpet av året.. Denne var lettlest og bra syns jeg..selv om jeg ikke er sååå glad i krim, men den skildra litt menneskeskesjebner også..

Sliter med å laste ned lydbøker for tida, men det funker bra for meg…må se å få sjekka ut det litt mer..

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg