En gave til meg selv

Det må jo være greit noen ganger, å kjøpe en gave til seg selv…helt uten grunn ! Jeg har jo gått på kurs å lært å lage dumplings hos Altasiatisk , skulle gå på sushi-kurs også..men så kom koronaen å satte en stopper for det..

Bilder fra kurset jeg var på finner du her../dumplings-kurs

Nå har hun /di (kjæresten /samboeren er også “delaktig”i dette..veeeldig sympatiske og flinke folk )laget kokebok, som har blitt veldig godt mottatt..

Så da spørs det om di får tid til å ha noen kurs igjen… men nå har jeg jo boka og kan prøve meg litt frem på egenhånd. Skal ikke skryte på meg at jeg lager mye spennende mat..men tenker jeg blir inspirert til å gjøre det nå ..håper i alle fall det !

#altasiatisk

10 kommentarer
    1. Så bra at du fikk deg en gave. Og den kan nok glede de rundt deg også hvis du prøver deg på oppskriftene 😉 Asiatisk kan være utrolig godt, og skulle gjerne lært det selv. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg