En ganske vanlig 17. mai feiring..

For mange ble den jo helt annerledes..men for meg/oss ble den slik den pleier etter at jeg ble syk.. Stille og rolig, mannen og jeg på tur ut ved sjøen med mat og kaffe ! Jeg trodde det var skikkelig kaldt og kledde meg med “vinterfrakken”..men heldigvis var det ikke sååååå ille.. litt friskt men deilig når sola var fremme..

Ikke mange på stranda..men mye båttrafikk ute på vannet..og det gir en fin stemning..

Senere på dagen kom eldstesønn en tur innom oss.. Da blei det pizza fra “naboen” Pizzabakeren.. og vafler fra Toro til kaffen..enkelt og greit !

Kaffe i koppen og vind i håret..

 

Så godt hadde jeg kledd meg..men kunne heldigvis ta av både lua og jakka.. Hadde med et pannebånd det funka bra nok mot litt skarp luft.

 

Hadde to muffins i fryseren fra sist jeg bakte https://annebe.blogg.no/sjokolademuffins-og-jordbaersorbet.html..smakte godt med litt søtt etter brødskivene..

 

Stranda ligger å venter på badegjestene.. #hvalstrand #asker

 

Har du ikke lest hvorfor mannen har “skinne”på beinet kan du lese om det i linken her…(obs noen ekle bilder).. https://annebe.blogg.no/1527005736_for_20_r_siden__obs_noen_litt_ekle_bilder_.html

18 kommentarer
    1. Flott 17 mai reportasje 😀 Ble en tur på oss også, men hadde ikke med oss annet enn litt kaffe i termoskopp. 😀 Blir ennå litt sånn småkald på tanke på skaden til mannen din… det var et tøft innlegg. 😀 Ha en flott uke på alle måter. Håper varmen kommer. PS I dag gikk det snøbyger over landsdelen her 😀

      1. Takker så mye <3 Kaffe smaker det.. Ja det var tøffe greier..tøft enda men han klarer seg bra til tross for skaden.. Bare varme ikke mer snø nå altså..ikke her og ikke hos deg.. <3

    2. Så ut som en fin 17. mai feiring, til og med med noe søtt til kaffen ♥
      Her har jeg jo hatt aktive barn og forpliktelser til dette (dugnad og sånt) frem til i forifjor. Så jeg kjenner det gjør godt å ikke ha så mye av det lenger. Endelig kan jeg også roe meg ned, og ha en dag uten for mye som skal skje 🙂
      Kjekt med tur da, dere feirer på en veldig fin måte synes jeg ♥
      Klem ♥

      1. Takker..:) Må liksom ha litt søtt.. Ja det er jo sånn at enkelte ting “må”man jo bare følge opp ! Finne en måte å kose seg på som ikke krever for mye når man har mulighet er det beste 🙂 Klem <3

    3. Så koselig med en tur ut i våren. Her ble det hjemmedag, men det var så koselig for vi hadde både musikkanter og barnetog, selv om det var lite. Kosa meg skikkelig. Klemsiklem:)

    4. Veldig flott tur. Deilig å være ute på tur selv på17. mai. Jeg var det jeg å…Gikk så fint.
      Koselige bilder hos deg som vanlig…avslappende…Klem..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg