Ei uke med #korona

I dag er det ei uke siden mannen og jeg testa positivt på hjemmetest ! Tok i løpet av uka en pcr test på teststasjon også..og fikk bekrefta at det er korona .. Nå tror jeg det “eksploderer”med positive tester rundt omkring, så det er nok ikke mange som slipper unna..

Største plagene min var hodevondt og vond/irritert hals.. og slapphet..for mannen var det hodevondt og verking i kroppen.. Forsatt irritabel i halsen , men heldigvis mye bedre nå..

Føles greit å ha hatt det , i steden for å gå og vente på det..

Bildene her tok jeg i Drammen uka før testen… buksene jeg har på er fra Ylvia..Tidligere innlegg med flere bukser derfra finner du i linken her..helt-supre-jeans-ylviajeans.

 

#korona #ylviajeans #drammen #blogg #minmote

43 kommentarer
    1. Godt å ha det overstått ja, og godt det ikke ble værre forløp for dere. Det er vanskelig å unngå å få det nå, så vi får bare håpe på milde forløp vi som ikke har hatt den enda. Gjør mitt beste for å unngå det allikevel 😉 God klem <3

    2. Hoff, dere har vært gjennom det der… 🙂 Godt å høre at det ikke bli verre. Nei, vi må vel alle bare være forberedt på å bli smittet. Men jeg må si jeg er spent, ikke for min egen del, men min kjære 🙂 God bedring 🙂

      1. Ja nå var det vår tur..Var slitsomt men kunne fort vært verre også.. Håper dere slipper unna , og om det skulle komme får vi satse på at det går greit selv om fruen har plager som ikke er den beste kombinasjonen med korona…Takk og fin ny uke til dere <3

    3. Godt med alt som er unnagjort sier dem. Her har en etter en blitt smittet både av arbeidskolleger og unger. Jeg har gått klar, enn så lenge.

    4. På en måte er det godt å få det overstått, men fortsatt vil jeg ikke ha. Jeg er allerede dårlig som jeg er og vet ikke hvordan jeg blir. Men får man det, da må man bare gå gjennom det.

    5. Godt å ha det overstått. Skulle vel tro at dere er immune ei god stund framover.😊 Jeg synes det er rart jeg ikke har fått det ennå, for det har jo vært en del smitte rundt meg . Har vært tett og forkjølet to ganger i det siste, men det slo ikke ut på hjemmetestene i alle fall. Ønsket nesten at det skulle slå ut da jeg likevel var skral…😉

      1. Ja tror de fleste kommer til å få det så da er det greit å ha det unnagjort.. tror det går ann å få det flere ganger,men hørt at man er immun i tre mnd eller noe slikt..:) Vi tok også testen noen ganger i uka før da vi ikke var helt i form ..men da slo det ikke ut på testen.. så blei litt paff da det kom to streker..

    6. Ja nå er det mye av det nedover hos deg. Av mine i Hokksund har begge barnebarna testet positivt i løpet av forrige uke, pluss yngstemann og kameraten han bor sammen med..Barnebarna har hatt høy feber og vondt i hodet. Sønnen og kameraten har også feber og influensafølelse. I dag testet datter’n positivt også. Hun merket hodepinen godt i dag.
      Det er ikke godt å slippe unna lenger nå tror jeg.
      Ønsker deg masse god bedring😚

      1. Ja nå sprer det seg raskt.. begge gutta våre har hatt det også..:) Den hodepinen er plagsom.. Tusen takk og masse god bedring til dine også <3

        1. Hmm.. alle skal få, når det gjelder viruset så har han hatt det, det var host og snufs et døgn.. og isolasjon i ei uke. Nå er han tilbake på jobb som er rett bak deg på bildene..

          1. Ok da skjønner jeg… i ett av bygga på andre siden av elva der jeg står da. ? Leste innlegget ditt nå om di folka i butikken…mange merkelige folk som tror jobben deres er å passe på at andre gjør det “rette”..

            1. Sykehuset.. akutten.. møter på veldig mye rart, det er synd i folk, de er ødelagte av fryktpropagandaen som har blitt kjørt mot oss i to år nå.. disse i butikken i dag trenger hjelp.

    7. Ja, sånn er det det popper opp overalt hos naboer og familie. Det blir bare sånn at man tenker når er det min tur, eller har jeg hatt det uten å vite det? Jeg tester meg jo ikke hver dag kan man si. Så lenge jeg er frisk tester jeg meg ikke heller. Ikke har jeg vært sammen med de som er syke heller, så da får vi bare gå her og vente da. I kveld møtte jeg en nabo som akkurat var ute av karantene, men nå var mannen syk. Vi får bare ta det, tenker jeg. God bedring og klemsiklem:)

      1. Ja både gutta våre , søstern min og svoger og svigrinne har hatt det nå.. Tok noen tester uka før for da hadde jeg også hodevondt.. men da var det negativt.. Føler man seg frisk trenger man jo ikke å sjekke.. Ja man får bare ta det som det kommer og håpe på minst mulig plager… Tusen takk <3 Klem til deg også <3

    8. Jeg vet nå ikke om det er godt å få det og bli ferdig med det. Har klart meg unna foreløpig, og håper at det fortsetter sånn. Bra ingen av dere ble veldig syke 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg