En liten oppdatering fra gårsdagens bursdag !

Som jeg skrev i går hadde mannen her bursdag. Bare gutta (to voksne ) som kom en tur, og di ble et par timer . Vi koste oss med litt påsmurt og sjokoladekake til kaffen. Siden jeg ikke hadde smakt på kaka da jeg la ut bilde og oppskrift i går HER.. så ville jeg bare si at den ble veldig god. Vi hadde bær, is ..og vaniljesaus ved siden av, godt det men man hadde ikke trengt å ha noe mer enn kaka..men det var jo tross alt bursdag..

Nå tar jeg meg forresten et par dager “bloggefri”…

Siden det er påske ble det naturlig nok litt gult på bordet..

 

Hos oss er det alltid avslappa feiringer siden det bare er oss fire. Vi så litt på fotball på tv…. Mjøndalen vant…HURRA ! Og yngste sønn instruerer litt ang pust og holdning…

#bursdag #blogg

 

 

 

24 kommentarer

Siste innlegg