Dyre vesker og diamanter !

Det har jeg i grunnen aldri ønska meg ! Ikke at det er noe galt med det om man ønsker seg det og har råd til det….men det passer liksom ikke til meg.. Nå har jeg jo økonomi så jeg kan kjøpe (nesten)hva jeg vil..men dyre ting står ikke så høyt på lista mi..

Skal aldri si aldri , kommer jeg over den” perfekte”veska kan det jo hende jeg kjøper selv om den er dyr..men er jo aldri i slike butikker og handle på nettet har jeg aldri gjort..så da så !

Jeg er nok mer ujålete enn det kan virke som på enkelte antrekksbilder..liker å fikse meg litt av og til men helst på en litt avslappa måte..

Fikse negla i salong har jeg heller aldri gjort..di er liksom greie nok som di er syns jeg..

Har skrevet litt om det før også..der ser du også en type smykke som er litt i min stil om jeg skal pynte meg.. HER kan du se det !

Dagens date med mannen kan du se HER..

Denne lekre “Diorveska” fikk mannen på jobben før jul (uten merkenavnet da)..med “gave”oppi…. Kanskje jeg skal bruke den..bare tuller..

 

Veska på bildet under her betalte jeg vel 200 kr for på salg ..mer enn fin nok for meg !

 

Til vanlig går jeg kledd som på bildet under her og da passer det dårlig med dyre vesker og diamanter syns jeg..

#dior #diamanter

24 kommentarer
    1. Jeg har en veske som jeg fikk i gave for mange år siden i merke chanel, men den jeg bruker når jeg skal bruke veske er en Michael Kors veske jeg har arvet.. funker like bra 😊
      Jeg har heller ikke behov for dyre merkevesker

    2. Den Dior-veska var kul da, selv om det er en sånn tullegreie 🙂 Og jeg er enig, dyre merkevarebutikker er ikke min greie heller. Har jo det jeg trenger.
      Kjøpte forresten ei dyr veske da jeg var på USA ferie. Da var vi på outlet, og jeg kom hjem med Kate Spade veske. Den er jeg veldig glad i, men det er nok mest pga formen og at den har plass til mye. Fordelen med outlet er at ting ikke er så dyrt der som i en vanlig butikk. Så da fant jeg ut at det var artig å unne seg den veska, sånn for denne ene gangen 🙂
      Hadde ikke engang hørt om Kate Spade før jeg reiste til USA. Så jeg er litt blank på sånne ting. Har hørt om Dior da 😉

      1. Ikke sant..lekker..hehe.. 🙂 ..ikke hørt om Kate Spade jeg heller..men som deg kan jeg lite om dyre merker .. fint å unne seg noe ekstra..men da må man ha lyst på det også 🙂 Moro å ha ei veske man liker godt 🙂 Ja Dior kan man nesten ikke ha unngått å høre om..hehe… Klem <3

    3. I visse butikker kan man få slipsnåler til 1500 kr, slips til 2000 kr, dresser til 5000 kr og vesker i samme prisklassen som dressen.Man kan drømme om mangt men det er sjelden de blir fakta. Da er det bedre at man tar sikte på et kakestykke på en kafe i byen. Hvorfor være store når man er sulten som liten…eller hvordan det ordtaket er.Ha en fin kveld.

      1. Ja enkelet steder er det jo bare sååå dyrt for den minste lille ting.. Legge litt penger i kos og ting en har bruk for er “bra”.. Hehe..artig vri på ordtaket.. Fin kommende uke til deg 🙂

    4. Kunne tenkt meg litt dyre ting innimellom jeg. Men ikke vesker og diamanter. Det sparer jeg ikke på. Men litt luksus bare lissom….hehe

    5. med vonde skuldre bruker jeg mest en ryggsekk,kan alikavel tenke meg en litt finere rumpetaske hi hi ,er nok som du ,liker det enkle selv om att jeg faktisk har et smykkesett med diamanter på :=) julegave fra mannen da jeg var ganske mye yngre enn nå hi hi

    6. Ja jeg er også ganske så ujålete og ser egentlig ikke poenget med å kjøpe dyre merkevarer………… det finnes så mye vakkert til normal pris 😀
      God søndag og sender en klem din vei <3

    7. Herlig innlegg! Jeg er veldig glad i vesker, men kjøper aldri noen dyre….. helt unødvendig, syns jeg…. diamanter derimot – å det er jeg veldig glad i….. hmmmm…… sukk…….. så har noen ringer… og snart blir det nok en til….. kjøper dem selv…. klemmer <3

    8. Den dyreste veska jeg noen gang har kjøpt kosta rett under 1000,- på salg.
      Det er nå rundt 4 år siden.
      Og så langt har jeg ikke turt bruke den engang…..den var jo så dyr. Tenk om jeg ødelegger den!

    9. Jeg er så utrolig enig med deg, og personlig stil har intet med pris og merker å gjøre. Du er så flott, kan ikke si det nok 🙆‍♀️🧡 Masse danske klemmer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg