Drammen på en solskinnsdag !

Alt blir jo litt hyggeligere med finvær syns jeg og både i går og i dag har det vært flott vær her (bildene er fra i går) Og Drammen er jeg jo glad i siden det er stedet vi dro til på “bytur” da jeg var barn..og jeg og mannen pleier å handle på lørdagene ..også bor yngste sønn der !

I går gikk jeg bare en tur over brua og et lite område rundt der..

Urbant på Strømsø torg..ved togstasjonen..

 

Fontene med speil..og litt blomster som begynner å visne..

 

Toget speiler seg også..

 

Nå har det kommet sånne badstuer i Drammen også, som det er i Oslo..og folk bader i fra på vinteren.. Vi velger nok heller den “harde”metoden om vi skal bade i vinter slik som HER..

 

Ser opp mot Ypsilon- brua..her fra Bragernessiden av Drammen..

 

Kan jo ikke gå forbi disse kulene (en på hver side av elva) uten å ta bilde.. #drammen #foto

6 kommentarer

Siste innlegg