Dønn forkjøla og mager kost !

Merka at jeg begynte å snufse veldig i går kveld, og i dag er jeg “dønn forkjøla”.. Har egentlig sluppet lett unna sånt di siste åra, men i vinter hadde jeg influensa før jul og så forkjøla igjen nå..

Liker å ha litt bilder der dere kan se alders-tegna, di kommer jo ikke så godt frem på antreksbilder som HER f.eks, har ikke særlig sminke der heller bare litt maskara på vippene, og litt dekkstift på det mørke under øya..(men med bedre lys og litt avstand blir alt så meget bedre) Her ser dere også at jeg begynner å bli rød under nesa..og verre blir det vel i løpet av dagen..

Så i dag får jeg tusle litt her hjemme og blogge litt ekstra tenker jeg..

Men først “måtte “jeg ned i butikken i nabobygget, for jeg hadde så lyst på appelsin…

Kjøpte med noen av tinga vi alltid har i skapet/kjøleskapet ..og som dere ser er det ganske mager mat.. #blogg #blogging

34 kommentarer

Siste innlegg