Dressjakke og slengbukse… (Antrekk 50 +)

For en del år siden var dressjakke en favoritt i garderoben min. Men så var det noen år det føltes helt feil å bruke det. Men nå har jeg denne  en i svart, og en rosa med litt mer vidde.. anvendelige plagg både til hverdags og litt mer pent.

I all enkelhet , bare pynta opp med et skjerf i halsen…

 

Mange kule vegger i Drammen..

 

Om du ikke la merke til det har jeg “ny” frisyre.. Var hos frisøren (Mette hos To Fruer i Mjøndalen) tidligere i uka og klipte meg enda litt kortere enn jeg har vært i det siste… blei fornøyd … #antrekk #hår

18 kommentarer
    1. Så fint! 🙂
      Svar: Akkurat nå blogger jeg både fra nouw og her, hahah. Litt forvirret, for vet ikke hvor jeg skal være, skal prøve og tenke på å bli her. Skal bare teste hva som blir best for meg.

    2. Kjempefin ble du 🙂 Jeg har også gått litt rundt i en “slengbukse” nå om dagen 🙂 Jeg var gått ned et par kg, så da passet den 🙂 Klemmer <3

    3. Både fint antrekk og sveis 🙂 Sikkert godt å få stusset litt av og til. Har lyst til å ta en del av lengden nå selv, men har jo “alltid” hatt langt hår så er litt usikker.
      Håper du får en fin helg <3

    4. Ja, den moten går i bølger. Jeg brukte også mye mer dressjakke før. Nå har det vært andre korte jakker, olajakker og skinnjakker. Men jeg har flere dressjakker også. Til våren kommer visst skinnjakkene fram igjen i alle farger, så det blir jo friskt. Vakker du modellen, både på håret og i fine klær ved en spennende vegg. Klem:)

      1. Sånn er det, men det meste kommer tilbake..i en litt annen form bare 🙂 Kjøpte ei “fake”skinnjakke for fant ingen ekte jeg likte..men har ei fra flere år tilbake også da.. 🙂 Takk for hyggelige ord fine du og stor klem tilbake til deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg