“Digg” kjole ..og dress..

Denne kjolen kjøpte jeg på Step In på fredag, den dagen var det tilbud på alle kjoler..men jeg hadde tenkt å kjøpe den uansett jeg da ! At jeg trang en ny kjole er vel å ta hardt i..men når jeg først skulle kjøpe en måtte det bli en jeg kan bruke til hverdags her hjemme også.. Jeg har i grunnen ikke så mye annet enn”brukskjoler”.. som di i innlegget her f.eks..tre-fine-kjoler-til-hosten..

Denne jeg har på meg her har både lommer og hette.. så da er det bare å koooose seg..Merket er RAH, og dressen nederst i innlegget er også av det merket…elsker behagelige plagg..

Jeg valgte grå, men var et par farger til også tror jeg..

 

Ser jeg litt frysen ut..så var jeg det..hehe..

 

Bildene av kjolen har jeg tatt… Bildet av dressen tok “butikken”for et par uker siden..

#stepin #rahoslo #foto #hokksund #minmote

28 kommentarer

Siste innlegg