Di vakreste “maiblomstene”…

Jeg liker jo det meste av blomster jeg da, fine på hver sin måte …som oss mennesker ! Men Natt og dag (har sikkert et annet navn også) syns jeg passer perfekt ved 17.mai tider…for den minner veldig om mai-blomstene vi hadde på kåpe/jakkekragen da jeg var barn ..

En annen vakker maiblomst er Frodith ..og hun har bursdag i dag ! Hurra for en super bloggvenn som jeg har vært så heldig å møte fler ganger i virkeligheten også. Bloggen hennes som oser av kreativitet og positiv energi finner du HER..

 

Har du ikke lest dagens forrige innlegg og liker “selvskryt”kan du se HER.. hehe..

Men altså her om dagen tok jeg bilder av den vakre Natt og dagen på et jorde i nabolaget..

Di sto tett i tett på et helt stort “jorde”…

Vakre i sollyset…

Noen få var helt lyse også…noen som vet hvorfor ?

#blomster #nattogdag

20 kommentarer

Siste innlegg