Det varme tilbehøret ! (Antrekk 50+)

Som jeg skrev i et tidligere innlegg i dag var jeg en tur på Fossesholm. HER kan du se det innlegget ! Var såpass kaldt at jeg ikke ville ta noe skikkelig antrekksinnlegg..bare klærne jeg gikk i som jo også er et antrekk..hehe..

Så hadde jeg med den fine lua jeg har fått av Frodith for noen år siden, vottene jeg fikk av eldste søstra mi til en bursdag og et skerf jeg kjøpte forrige vinter….

Jeg bruker både votter og lue så fort det blir kuldegrader….gå og fryse trives jeg ikke med..

Måtte jo ta litt bilder når jeg først var i gang..og teste ut ulike bakgrunner..I grunnen litt sånne julekortbakgrunner…

Greit å sitte på skjerfet så rumpa ikke blei så kald..

 

Var fint lys i dag..

 

Skulle hatt nissselue og grøt her..hehe..

 

Litt “julete” skjerf..

 

Er så fine di vottene..

 

#antrekk #fossesholm

 

 

 

 

 

24 kommentarer

Siste innlegg