En god dag.. og en tur på Fossesholm Herregård !

I dag var det jo endelig en dag med sol og blå himmel igjen ! Så jeg kjørte en tur opp til Fossesholm i Vestfossen på formiddagen..mest for å få tatt noen bilder og vært litt ute .. ( det ligger rett etter Hokksund, så det er ikke langt fra oss i Mjøndalen )..yngste sønn hadde leilighet i Vestfossen for noen år siden..

Jeg har ikke vært mye på Fossesholm Herregård..men servert i et bryllup til en kollega der oppe for maaaaange år siden..

Mer om stede kan du lese HER..

I tillegg har jeg fått laget Krumkaker nå i ettermiddag…så må si meg veldig fornøyd med å klart to ting på en dag..

Kommer nok innlegg om baksten..og noen “antrekksbilder”fra Fossesholm… i senere innlegg !

Anne på landet..

 

Koselig tun og fine bygninger..

 

#fossesholm #vestfossen

 

 

14 kommentarer
    1. Jeg ramlet innom bloggen din i dag. Jeg bor også i Hokksund og har også ME. Følger deg videre 😊 Håper du har en dag som mulig.

      1. Takk så hyggelig, bor i Mjøndalen men er en del i Hokksund oghar skrevet en del om Hokksund på bloggen 🙂 Leit at du har ME også..da setter man helt klart pris på dager da en orker det lille ekstra 🙂 Gode ønsker til deg <3

        1. Ja, jeg var vært syk i snart 10 år, stort sett alvorlig eller moderat grad. I fjor var jeg svært syk og klarte lite. Men i hele år har formen vært utrolig bra! ❣️ Så har virkelig nytt livet i år ❤️ man setter ekstra pris på det når man har vært så syk.
          Takk, i lige måde!

    2. Nydelig sted og nydelige bilder. Topp altså. Bloggfri på meg i dag. Så busy på jobb om dagen. 4 uker med kjør. Og masse møter og telefoner etc….Er tillitsvalgt og det det har vært litt av alt…ikke litt, men mye! …Jeg må jo bare stå i sakene!

      1. Ja fint sted og med klarvær blir det jo ekstra fint.. 🙂 Ja så svaret ditt..blogg skal være kos ikke mas 🙂 Tillitsvalgte har en viktig jobb.. tenker du er flink med sånt :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg