Det bugner av rosa..

Jeg skrev at jeg skulle legge ut noen flere bilder av den rosa kirsebærblomstringa i Drammen.. det innlegget ser du her..https://annebe.blogg.no/urban-paskeavslutning.html  Det er bare to trær i sentrum som jeg vet om, og di er ved togstasjonen.. men selv med bare disse to trærne får man følelsen av at det bugner med rosa nå..

Snart er vel denne blomstringa på hell..men fremmover nå blir det jo både grønnere og mer fargerikt.. fin tid, bortsett fra at jeg er allergisk mot bjørkepollen..

Drøsse

Virker forresten som blogg og kommentering er som “vanlig”igjen..

Drøsser bare ut litt rosa glede her jeg..

 

 

 

 

 

#blomstring #drammen

10 kommentarer
    1. Herlig,disse trærne er virkelig nydelige :=) ja komenteringen er normal igjen ,men jeg får ikke publisere nytt innlegg,jeg fikk derimot kopiere det til vi i bloggblokka så der ligger mitt innlegg for dagen,har tatt kontakt med suport ,er i dialog med dem nå så får vi se da om jeg får publisere innlegget på blogg.no også :=)

      1. Takk ja di er flotte 🙂 Hadde samme problemet jeg..men så oppdaget jeg dit innlegget “rulla”sto det kategori..noe jeg ikke har måtte velge før..når jeg valgte der fikk jeg sendt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg