Urban påskeavslutning

I går kjørte vi til Drammen og gikk ei runde der… Parkerte ved stasjonen og gikk nedom Holmen..litt annen retning enn der vi pleier å gå.. Var veldig surt..men begynner å bli vårlig og fint i byen.. Da vi var rett ved der yngstesønnen bor ringte vi ham ..så ble han med bortom Mc donalds og kjøpte en kaffe og prata litt der..

I dag er det ganske grått her..men er meldt fint vær di kommende dagene..

Jeg syns Drammen har blitt en veldig fin by..og fint å gå langs elva..

 

Di rosa kirsebærtrærne på Strømsø torg sto i full blomst nå.. får lage et eget innlegg med flere rosa blomsterbilder etterhvert….

#drammen #april2020

18 kommentarer
    1. en koselig tur ,deilig å se dei vakre trærne i full blomst,det er vår selv om det er kjølig og ja det har meldt mildere dager i neste uke ,det må vi glede oss til :=) kjekt å rusle ilag med sønn da,særlig i disse dager da vi ikke får samles så mange på en plass

    2. Det har blitt skikkelig fint i Drammen og mye er totalt forandret siden Jeg trådde der med mine sko. Koselig og ta en kaffe ute på sparket da, slike kirsebär trer har vi mange av her også 🤗

    3. Herlig påske her hos deg..Koselig å gå i byen og der er det jo ikke folk om dagen. Mer folk i marka! Flotte bilder fra en fin by <3 I år blir det vel norgesferie på de fleste av oss. Så kanskje jeg får tatt meg en tur til forskjellige byer rundt omkring! 🙂

      1. Var ikke mye folk nei.. så trang ikke “dulte”borti noen.. 🙂 Fint med vår og blomstring takk 🙂 Norgesferie er bra..bare satse på sol og varme <3

    4. Tross mye vind var det mange som var på sykkeltur i går. Og de var jammen tøffe for jeg kjente vinden meget godt da jeg satt på mopeden i går. Dro ut til Lierkroa men tok en annen vei hjem. Ville kjøre mest mulig i ly av vinden. Så jeg var kald lenge etterpå da jeg kom hjem. Drammen er fin men håper jeg kan ta en tur til Oslo.I påsken har jeg vært litt på skogen, besøkte både Haukåsutsikten og Risdalstårnet. Og selv om jeg var tidlig ute var det mye folk i skogen som ventet i påsken.Men nå venter en dusj på meg. Ha en fin dag.

      1. Veldig kald vind i går ja..og på sykkel og moped blir det jo ekstra ille.. 🙂 Veldig koselig med skogtur..og ja Oslo er koselig å besøke så blir vel en tur i løpet av vår eller sommer 🙂 Kos deg med kvelden og en god dusj :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg