Date med kirsebærsmak

I går tok mannen og jeg lørdagsdaten i Vollen i Asker ! Ca 15 min med bil fra Drammen.. Koselig lite sted ved sjøen (dere som er innom her jevnlig har jo sett vi har vært der før..her bl.a https://annebe.blogg.no/i-gar-var-det-kjoledag-antrekk-50.html )

Først tok vi en kaffe på en liten kafè med litt gresk stil.. Ingen andre var der mens vi satt ute der..og det er jo ekstra deilig. Det ble nydelige kaker med kirsebær inni til kaffen..

Etter kaffen gikk vi ned å kikka litt på båtbrygga..der mange var innom for å fylle bensin på båtene sine..

Før vi dro hjem tok vi en dukkert i sjøen…fortsatt deilig vann !

Idyllisk sted og jeg kledde meg i blått for å føle meg litt “maritim”..hehe…

 

#vollen #asker

12 kommentarer
    1. Så herlig og sommerlig. Fikk en god følelse etter å ha sett på disse bildene ja ♥
      Nå må vi nyte siste rest av sommeren for harde livet 🙂
      Klem og fine kvelden til deg ♥♥

    2. Hei på deg😊
      Har ikke “sett” deg her inne på lenge, så nå måtte jeg inn og oppdatere meg litt😉

      Du har jo vært like ved der jeg bor! Og båten vår ligger i Vollen Marina, så jeg følte meg veldig “hjemme” i innlegget ditt, hehe🥰👍

      Håper du har en fin søndag❤

      1. Blir noen litt lange opphold p.ga formen min..men følger litt med hos dere andre uansett 🙂 Artig.. flott sted, kanskje jeg har sett båten deres da 🙂 Fin dag videre til deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg