Da har jeg svart på kommentarer

Når jeg blir liggende såpass etter med å svare syns jeg det er greit å gi besked ..for man får jo ikke varsel om svar lenger.. I går prioriterte jeg å møte en bloggvenn , om du ikke fikk med deg hvem kan du se HER..

Og som jeg fortalte i ett kort lite innlegg HER ,var mannen og jeg i Drøbak fra fredag til lørdag denne helga..

Skal se å få laget innlegg om det nå, er jo dette som er “fotoalbumet”mitt også..så greit å ha litt minner samla her på bloggen.. Bare ikke siden “krasjer”..men har jo bilder i arkivet også heldigvis..

Bilde fra Drøbak..tenkte at det gule var litt “kult”på bilde..også kunne jeg jo sitte på dette “stativet”..men der tok jeg feil..for det begynte å “vippe”når jeg skulle sette meg..så da ble det litt midt mellom å sitte og stå..hehe.. #drøbak #blogg

 

 

4 kommentarer
    1. Henger etter som bare det… til og med med å fortelle at jeg gjør det 😛 Blir ikke så lett denne uka,, første del går til å besøke hennes gamle familie og rett over helga får vi begge guttene med samboer og to gutter hver.. da blir det en helt annen fokus 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg