Da blei det overnattingstur.. #drøbak

Vi hadde jo tanker om en overnattingstur forrige uke..den blei det ikke noe av.. ikke-noen-tur-i-dag-og-litt-om-blogging  Nå har mannen starta ferien, og siden di jobber inn fredagen der han jobber for tiden, kunne vi dra når han kom fra jobb i går..

Var ikke helt enkelt, siden jeg ikke kan planlegge turer før dagen vi skal dra (etter jeg blei syk )..har det vist seg ganske vanskelig å få hotellrom sånn “på sparket”i disse Koronatider når di aller fleste skal feriere i Norge.. Forsøkte førs i Åsgårdstrand , men der var det fullt .. men i Drøbak hadde di et avbestillt rom..så da hadde vi flaks..

Begge disse stedene ligger ca 7 mil fra oss..så det er kort reisevei ..

Vi har jo vært på Reenskaug hotell i Drøbak før også..og liker oss godt der.. har hatt innlegg om det tidligere..reenskaug-hotell

 

Tok en kaffe da vi kom ned,så en liten tur på ei lita strand som ligger rett ved hotellet..blåste litt men var sol og deilig vann !

På kvelden gikk vi ned på torget å spiste..legger ut litt flere bilder etterpå..må få sett litt på dem først !

Dro hjem etter frokost i dag.. holder med i underkant av et døgn for meg..

Roser og ruter.. Kjolen kjøpte jeg på Step In for et eller to år siden..veska kjøpte jeg der nå i sommer..

 

Dette er nok et motiv mange tar bilde av..ikke så rart det er jo veldig sommerlig.. #miniferie #drøbak

16 kommentarer
    1. Det hotellet såg koselig ut. Kikket på det andre innlegget om hotellet også.. Jeg fikk litt lyst å dra til Drøbak, hehe. Nydelig med mye blomster der. Og stilig den veska di <3

      1. Ja trivelig..og innbydende der ! Drøbak er verdt et besøk..helst på sommeren da <3 Takk..liker den, og så kjekt å ha plass til litt i den..

    2. Mye fint å ta bilder av i Drøbak. Og i Son. OG i Hvitsten. Er i hele tatt mye fine små steder. Og man trenger ikke dra langt for å ha det fint 🙂 Herlig dere fikk en tur <3 klem

      1. Ja liker oss der ..masse blomster og andre fine ting 🙂 Sant.. masse koselige steder .. moro å følge deg på slike turer også <3 Klem

    3. Koselig at det ble tur..Så det er så vanskelig å dra på sparket nå altså…Hadde egentlig tenkt det til uka. Men kanskje jeg fortsetter med mine dagsturer. Liker ikke bestille lang tid i forveien jeg heller.
      Det siste bildet husker jeg fra et tidligere innlegg hos deg. Det er så flott det. Klemmer og fin kveld….

      1. Takk er glad for det ja <3 Før Kovid var det aldri noe plunder..men merka at det var vanskelig i fjor også.. Prøver man ulike steder.. finnes det muligheter nå også..folk avbestiller jo innimellom.. ! Dagsturer er fint..men håper å få til et par overnattinger til ..mannen har jo fire uker ferie fortsatt.. 🙂 Nytt bilde..samme motiv.. hører liksom med å ta bilde av den sykkelen når man er i Drøbak.. Klem <3

        1. Ja skjønte det var nytt bilde, men husket motivet ditt fra forrige gang…ikke dårlig vel 🙂
          Jeg også hadde tatt bilde av denne sykkelen…er jo så herlig….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg