Blir ikke noen tur i dag..(og litt om blogging)

Selv om jeg har blogga noen år nå, føles det fortsatt litt rart å dele slike opplysninger.. ut til folk i hele Norge liksom ! Men bloggen min er jo mest om meg og litt hverdagslige oppdateringer.. uten at det blir alt for privat..

Og siden jeg nevnte i gårsdagens innlegg planer-for-ferien..at vi kanskje skulle prøve å få til ei overnatting etter mannen var ferdig på jobb i dag.. Tenekte jeg det var greit å fortelle at det ikke blir noe av.. Formen er ok i dag, så hadde nok tatt en tur om det ikke var for at det har blitt såpass overskya.. og da er det bedre å ta det når det forhåpentligvis blir en skikkelig solskinnsdag igjen..

Jeg tok meg heller en liten tur til Drammen og rusla rundt å tok litt bilder på formiddagen i dag… Legger ut litt fra det etterpå tenker jeg..

Bildet under her tok jeg i forrige uke.. en dag skydekket var slik det er her nå omtrent..

#sorenskrivergården #hokksund

10 kommentarer
    1. Været blei litt annerledes enn jeg hadde trodd idag, ja…. men men – sola kommer tilbake, og da blir det deilig med en badende tur igjen! Og så fikk du jo kosa deg i Drammen da…. 🙂 klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg