Da blei det litt blomster på verandaen..

Det har jo ikke vært noe varme i det siste, så drøya til etter 17.mai med å plante i kassene på verandaen.. Liker ikke å ha for mye å passe på i sterk sol og pøs regnvær..men Ynde har jeg erfart at tåler det meste så det måtte jeg (vi ) ha i år også..

Blomstene på bordet blir som regel bytta ut en del ganger i løpet av sommeren .. da di enten tørker eller drukner..hehe..

Dagens forrige innlegg finner du om du trykker på linken her..kule-solbriller

 

jeg liker aller best denne rosafargen her..men mange fine farger Ynden finnes i..

 

Tett på den andre blomsterkrukka.. er vel en type Margerit tror jeg..

 

 

Betlehemsstjerne har jeg alltid likt så godt..den får stå på bordet.. har to bord på verandaen, men blomst på det andre får vente til et har blitt skikkelig sommer..

14 kommentarer
    1. Så fine blomster du har kjøpt. Vet du liker Ynde – den er veldig vakker.
      Min fetter døde for noen dager siden. Og jeg kjøpte Ynde og var hos kona hans. I stedet for en bukett. Jeg var hos henne i to timer. Og hun hadde også fått mange finne buketter <3 trist. Han døde brått etter en operasjon. Fikk lungebetennelse etter operasjonen. Leve her og nå – det er det vi må <3

      Ynde var virkelig vakker og fine knallgrønne blad.

      1. Takker 🙂 Ja den har jeg fått “dilla”på 🙂 Det var trist..<3..men hyggelig av deg å stikke innom for en prat, så får vi håpe hun får litt glede av Ynden i ei tung tid.. <3

    2. Er også veldig glad de blå blomstene til Betlehemsstjernen. Det er så fint med blomster, men syns også det ikke er like enkelt å passe på. Elles var det kule solbriller.
      Så lenge siden jeg har funnet deg nå, at måtte lese meg opp. Både siste ferietur ut av landet og når du fikk diagnosen. Ikke artig når kroppen svikter. Men det virker som du har en egen evne til å takle dette du har fått. Mange nydelige bilder, som vanlig <3. Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg