Da blei det “jaggumeg”en kjole tel gitt..

Jeg har jo egentlig ikke vært så glad i kjoler..men fått litt mer sansen for det di siste åra.. Dette er den fjerde jeg kjøper på Step In dette året, også har jeg kjøpt en et annet sted.. Det er ikke di dyreste kjolene jeg har investert i så det har ikke gått utover økonomien for å si det sånn.. det er liksom skapplassen som er “problemet”..

Husk at jeg ikke hadde så fryktelig mange kjoler fra før da.. kanskje 10-12 stk.. men det er jo ikke noe i forhold til anntall bukser som dere kanskje husker.. ellers ta en titt i linken her https://annebe.blogg.no/fasiten-pa-hvor-mange-bukser-jeg-har.html

Denne med striper her er jo en slik som er lett å slenge på seg i farta..også er den jo litt “fresh” i fargen..

#antrekk #kjole

10 kommentarer

Siste innlegg