Bursdagsfeiring x tre.. (og en liten oppdatering om blogginnlegg på forsiden)

Først ..fikk svar fra support at forsiden var i orden igjen nå..og at om man trykte oppdater på innlegg som ikke hadde syntes..så ville di dukke opp (men nedover lista i forhold til tidspunktet det opprinnelige innlegget ble lagt ut )..og nå ser jeg jo at det dukker opp mange innlegg fra andre bloggere på forsiden igjen også..

Som nevnt tidligere har jeg bursdag i dag, men feira med guttene mine på søndag, siden yngste er på reisejobb denne uka. Så da hadde vi først pinnekjøtt og så kaker og kaffe etterpå..

Eldste kom innom å spiste etter jobb i dag..så da ble det jo en liten feiring på selve dagen også.. Hva vi spiste da kan du se HER...faktisk ett av mine mest besøkte innlegg , er nok et ord i teksten som folk googler på eller noe sånt..

Skriver litt mer under bildene..

Kjøpt kransekake og hjemmelagede krumkaker smakte bra etter middagen.. Og jeg fikk både blomst og vin i gave..

 

I går var di to søstrene mine her en tur på kaffe.. (jeg er mellomst)..og da ble det litt ost og kjeks ved siden av litt søtt til kaffen. Fine gaver fikk jeg da også..

Bare et bilde fra før gjestene kom..prøver å unngå for mye fotografering når jeg har besøk.. Alt hadde ikke kommet på bordet enda på bildet her da ..

 

16 kommentarer

Siste innlegg