Borte bra , men hjemme best !

Som jeg skrev i et tidligere innlegg i dag HER, lå jeg på hotell fra mandag til tirsdag denne uka ! Kort fortalt skulle jeg være med på en liten fotojobb på tirsdag morgen. Bildene skulle tas på frivillighetssentralen som ligger i Ski, en time å kjøre fra oss..

Jobben var for Ruter og tok to timer , så dro jeg hjem rett etter det på tirsdag !

Har tenkt at jeg skulle finne på noe litt ekstra bare for meg selv en dag . Og fant ut at da kunne jeg jo leie meg inn på hotell i Ski og kose meg litt på ettermiddagen på mandag..og ha kort vei på tirsdag morgen.

Så jeg bestilte og var i Ski ved tre tida. Er et kjempestort handlesenter som ligger vegg i vegg med hotellet..men etter kjøreturen hadde jeg vondt i hodet , så det ble bare en kaffe og rett opp på hotellet for  en hvil..

Skriver litt under bildene..

Frokosten på hotellet var helt super, så den får sitt eget innlegg senere..

Rommet var i fjerde etasje…

 

Enkelt og greit rom..

 

Litt søtt til kaffen for å hjelpe litt på energien..hjalp ikke særlig, men smakte godt..

 

Etter en hvil , gikk jeg for å finne stedet bildene skulle tas (i huset over her ), lå bare 300 m opp i gata fra hotellet…

 

Hadde tenkt å pynte meg litt å ta et glass vin til maten på Egon som også hadde inngang inne fra hotellet..

 

Men bytta bare topp og tok en cola..

 

Fant en plass der det var stille..

 

Men jeg koste meg med maten i eget selskap.. Så gikk jeg opp å så på tv og la meg før halv ti..men sovna selvsagt ikke før etter noen timer.. #thonhotell #ski

 

20 kommentarer
    1. Jeg er alene på hotell 10-12 netter i måneden og nyter det. Det er rett og slett blitt en livsstil for meg, men skjønner at det blir litt annerledes for deg når du ikke er helt i form. Håper shooten fikk bra.

      1. Blir nok en vane ja.. Skulle gjerne vært i bedre form så jeg kunne nytt kvelden litt bedre..men koselig forandring på hverdagen 🙂 Den gikk fint..<3

      1. Ja fint å ha noen opplevelser i eget selskap..men skulle gjerne vært i bedre form mens jeg var der..orka å kikke litt i butikker, men det får bli en annen gang <3

      1. Var koselig , og fint med litt forandring 🙂 Skulle gjerne tatt en runde i butikkene, men orka ikke så mye som en liten butikk..men trang ikke noe..så kanskje like greit :))

    2. Så flott da 😀 Ja de aller fleste Thon hotellene samarbeider jo med Egon 🙂 Har vært rundt om der noen ganger.. mener jeg bestemt å huske. 😀

      1. Ja skulle gjerne orka å kikka litt i butikkene i alle fall 🙂 Jeg blir utmatta så fort jeg gjør litt ekstra..helt vanlige dager går som regel ganske greit <3

    3. Det er koselig å gjøre litt sånn på egenhånd, men leit at formen ble såpass dårlig at du ikke fikk maks utbytte av det.
      Fine bilder av deg! 🙂❤

    4. Forandring fryder og det er bra med egentid. Fint at du tar slike småjobber som du har erfaring fra. Resultatet ble sikker bra. Dagen er full av ting. Skal på et viktig møte 1 time etter tannlegen starter, håper jeg rekker det. Til alt hell ligger tannlegen bare 100 meter unna. Ha en fin dag.

      1. Sant, man trenger noen små (eller store for di som orker)forandringer :)Ja gøy å være med litt.. Da satser jeg på at både møtet og tannlegen gikk fint for deg :)Fin kveld til deg 🙂

    5. Jeg rakk møte etter tannlegen med god margin. Om det blir noe positivt ut av det møte vil tiden vise…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg