Ved elva i Hokksund

Hokksund er nabobyen til Mjøndalen motsatt vei av Drammen, det er ikke store stedet men har fått bystatus . Som jeg har fortalt tidligere er det ikke langt fra oss og både eldste sønn min og søsteren min bor der. I tillegg har jeg legen min der ..også ligger jo butikken Step In som jeg har vært litt modell for der, HER bl.a

I dag tok jeg bare en kaffe på Step In før jeg skulle kikke litt ved elvekanten om det kunne ha kommet noen blomster.. men det var for mye vinter her enda..

Jeg overnatta forresten på hotell fra mandag til tirsdag denne uka..men det skal jeg fortelle om etterpå tenker jeg..

Som dere ser er jeg litt lettkledd med sko , men gikk greit på gangstien der da..

 

Butikkene ligger på den andre siden av elva her..

 

Kjekt med livbøye om noen skulle havne i elva..

 

Trøster meg med at det BLIR VÅR….snart !

 

Et lite kunstverk…

 

Så satt jeg her og slækkan litt mens vinden blåste til den “flotte” sveisen min… #hokksund #blogg

 

14 kommentarer

Siste innlegg