Bluse med en ny vri ! (Antrekk 50+)

Denne blusen kjøpte jeg på Step In før jul ! Julegave fra mannen, jeg kjøpte han vippsa over penger..hehe.. Hvorfor jeg valgte denne blusen er først og fremst fordi jeg likte den. Passer til mye også er det et tynt stoff som ikke skrukker..

Med jeans kan man jo bruke slike bluser til hverdags..og med ei t-skjorte med motiv syns jeg det ble litt “rocka”.

Bildene tok jeg i dag oppe på Fossesholm i Vestfossen .. Så fikk jeg vært ute en tur etter mange innedager med dårlig form også HER kan du lese litt om det.

Håper du blir litt inspirert..men som dere som følger meg vet, tar jeg jo antrekksbilder mest fordi jeg syns det er moro å holde på med litt sånne ting.

Litt kaldt med tynn bluse ute i dag…men jeg er jo vant med et isbad også jeg så det gikk greit..hehe..

 

Blusen er ganske lang, her valgte jeg å knyte ei “sløyfe”nederst..men det spørs jo litt på underdelen hvordan man velger å bruke en bluse..

 

Fin måte å bruke bluser og t-skjorter man har hatt en stund på.. Bluse #stepin  T-skjorte #ginatricot …

 

Jo mer jo bedre..eller..

 

#antrekk #fossesholm

 

 

 

16 kommentarer

Siste innlegg