Haallloooooo..2020 !

Ja da er det nye året godt i gang og jeg har enda ikke fått sagt godt nytt år til dere som titter innom.. Så da ønsker jeg dere alle et best mulig 2020 her og nå ! Jeg har vært plaga med vondt i nakke og hode så si hver dag di siste tre ukene.. satser på at det blir noen bedre dager fremmover nå ..

Jeg liker ikke å “sutre”så mye men smerter er en del av hverdagen min..noen ganger ille.. andre ganger fryktelig ille.. som det har vært nå.

Sånn da fikk jeg rista av meg litt “frustrasjon” ..så blir di neste innlegga litt mer i den positive stilen..som jeg liker best !

 

#Mjøndalen #blogg

21 kommentarer
    1. Tusen takk og riktig Godt Nyttår til dere. Masse gode ønsker om god bedring og fine dager, det unner jeg deg virkelig 😀 Klem fra nord 🙂

    2. Så godt å se deg her igjen. Har skjønt du ikke har hatt det bra. Sutring er når man pynter seg med det som er ille, det gjør definitivt ikke du. Og det må være lov til å si noe om det som er en inngripende i livet. Du er positiv i mengder fordi-. Håper du får gode dager i flokk og følge nå. Riktig godt nytt år til deg <3. STOR klem.

      1. Takk det var hyggelig å høre 🙂 Liker jo en positiv “stil”på bloggen min men som du sier man må /bør jo også fortelle om hvordan man jo har det når man er kronisk syk.. Du forteller også om det som ikke er så greit på en “fin “måte.. Stor klem til deg også <3

    3. Koselig å se deg igjen, savnet deg <3 Ja, nå satser vi på gode dager framover for oss alle 🙂 God bedring. Håper det blir lenge til neste gang så vondt…eller ALDRI 🙂 Klemmer og godt nytt år ja 🙂

    4. Tusen takk Anne. Riktig godt nytt år til deg her også. Vi har vel sagt det på Insta, men koselig å stikke innom deg her når det dukker opp noe nytt. Har ikke vært så flink til hverken å lese eller skrive blogg selv heller. 😉
      Vi kommer nok sterkere tilbake 😀 God klem med ønske om neste dager til deg! ❤⚘

    5. Tenkte på deg i går, hadde ikke sett noen Blogger siden jul, godt att du er på banen igen nå da, Jeg har ikke blogga siden mellom dagene da orken har lyst med sitt fravär, men med ME och hjärntrötthet så blir det slike shit dager

      1. Hyggelig du tenkte på meg.. Blogg skal være positivt så å presse seg om en ikke føler for det/orker er ingen vits.. Gode ønsker for deg og helsa i det nye året 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg