Blomster og blåbærmuffins

Kjøpte noen roser i matbutikken i dag.. Koselig å ha litt nye blomster i helgen (eller hælja som jeg pleier å si )..Jeg er i grunnen veldig lite opptatt av interiør til å være “dame”.. liker å ha det funksjonelt og enkelt uten for mye “dill”..

Haaaaater å kjøpe nye møbler men “måtte” kjøpe litt nytt da vi flytta til leiligheten her.. for det er jo mye mindere plass enn det var da vi bodde i huset..

Nå bytta jeg et par av putetrekka så det blei litt mer høstlig i sofakroken..Fargene jeg/vi har hatt før jeg bytta ser du i innlegget her.._s_var_det_putene_da.

Dagens forrige innlegg finner du her..sa-mye-fint-til-hosten-stepin

#hjem

 

Vi plukka jo litt blåbær for noen uker siden.. så blir vel å bake noen muffins eller lignende i løpet av høsten.. Sist jeg bakte blåbærmuffins ser du i innlegget her..med link til oppskrift.._kjempegode_blbrmuffin.html

#baking

 

#roser #mjøndalen #blogg

24 kommentarer

Siste innlegg